II encontro alg-a
sábado, 16 de xullo do 2005, por longina.

 

 

 

__encontro_alg-a_2

 

*Día:
DOMINGO 17, XULLO

*Hora: de 10:00-14.00h a 16:00-24:00h
*Lugar: espacio SINSALaudio, vigo. [localización]

*ENTRADA POR CALEIXÓN DR.CADAVAL (onde
a escalera de incendios exterior)


Conferencias:

 



*Internet e os soportes de participación cultural/ creación en rede.
Operatividade en comunidades virtuais:

alg-a.com [...]


*Internet y los soportes de participación cultural/
creación en red. Operatividad en comunidades virtuales:


alg-a.com

[...]

 

 


Lhosca Arias


Bandúa produccións. Netmaster
de Alga.

 


10:00h-12:00h


[+info]

 



*Presentación de

mediateletipos.net
 
+

artesonoro.org


[proxecto de investigación audiovisual. o cluster
sonoro hispano]


*[proyecto de investigación
audiovisual. el cluster sonoro hispano]


 

 


Chiu
Longina, Juan Gil


[presencial]


Pedro
Jiménez y Pablo Sanz Almoguera

[videoconferencia]

 


12:00h-14:00h


[+info]

 

 


*descanso...

 



O
bradoiros/workshops

 



*Creación de interfaces de comunicación: construcción de controladores
midi e conversores dixitales-analóxicos para sensores.


*Creación
de interfaces de comunicación: construcción de controladores midi y conversores
digitales-analógicos para sensores.

 


Berio
Molina

 


16:00h-18:00h


[+info]



*Perrogato v.1.0. un software para o tratamento de video en tempo real
desenvolvido no entorno MAX.

*Perrogato v.1.0. Software para tratamiento de
video en tiempo real. Desarrollado en entorno MAX.


 


Miguel
Seoane

 


18:00h-20:00h


[+info]

______________-

 

Accións/acciones
 



*****
Neno
Escuro


 


20:00h-21:00h


[+info]



*****
Plumb
and plumber


 


21:00h-22:00h


[+info]



*****
regueifa-laptop

 


22:00h-23:00h


[+info]



*****
laptop_Jam

 


23:00h-24:00h


[+info]

____________________


 



Foto: alg-a. encontro_1

 

 


Información detallada

 

 

 


10:00h-12:00h

Internet e os soportes de participación
cultural/ creación en rede. Operatividade en comunidades virtuais: alg-a.com
[...]



Internet y los soportes
de participación cultural/ creación en red. Operatividad en comunidades
virtuales:


alg-a.com

[...]



Foto: nautile

 





Lhosca Arias
.

Bandúa
produccións. Netmaster
de

Alg-a.

duración: 2 horas

Ferramentas complementarias:
+ Tratamento gráfico de imaxes e compresión JPG /GIF.

+ Tratamento de arquivos de audio orientado a internet. Software e Formatos
de compresión.
+ FTP. Software e o seu uso.

Temario:
- Pequena recopilación de soportes e plataformas participativas en rede.
- O nascimento das comunidades virtuais.

- Operatividade em comunidades virtuais.
- Operatividade numha comunidade virtual postnuke: alg-a.com [+ media.teletipos
+ archive.org] [...]
--- 1) Grupos
--- 2) Niveis de acceso
--- 3) participación
--- 4) participación avanzada HTML conceptos básicos: estilo, ligazóns,
descargas e imaxes.

--- 5) participación avanzada HTML con manexo de ferramentas complementarias.
Grafismos / Audio / FTP / Descargas.

Casos prácticos:
alg-a.com
--- 1) Todos participación básica + HTML
--- 2) participación avanzada HTML

--- 3) participación avanzada con manexo básico de ferramentas complementarias.
archive.org:
--- 1) Usuario archive.org
--- 2) Ficha de usuario. Colgar música propia en internet.
--- 3) Distribución de música empregando internet como plataforma.
[...].


**************************************************



H
erramientas complementarias:
+ Tratamiento gráfico de imágenes y compresión JPG /GIF.
+ Tratamiento de archivos de audio orientado a internet. Software y Formatos
de compresión.

+ FTP. Software y su uso.

Temario:
- Pequeña recopilación de soportes y plataformas participativas en red.
- Nacimiento de las comunidades virtuales.
- Operatividad en comunidades virtuales.

- Operatividad en una comunidad virtual postnuke: alg-a.com [+ media.teletipos
+ archive.org] [...]
--- 1) Grupos
--- 2) Niveles de acceso
--- 3) participación
--- 4) participación avanzada HTML conceptos básicos: estilo, links, descargas
e imágenes.
--- 5) participación avanzada HTML con manejo de herramientas complementarias.
Grafismos / Audio / FTP / Descargas.


Casos prácticos:
alg-a.com
--- 1) Todos participación básica + HTML
--- 2) participación avanzada HTML
--- 3) participación avanzada con manejo básico de herramientas complementarias.

archive.org:
--- 1) Usuario archive.org
--- 2) Ficha de usuario. Colgar música propia en internet.
--- 3) Distribución de música empleando internet como plataforma.
[...].


 

 


12:00h-14:00h


Presentación


mediateletipos.net
+cluster
audio

artesonoro.org

..::::[[]@@#####:::::::if__¨¨

’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’


Foto: artesorono.org

 

 

 



Chiu Longina, Juan Gil

[presencial]



+



 Pedro Jiménez, Pablo Sanz Almoguera
[videoconferencia]

 


media·teletipos:
pro[x]yecto de investigación comunitario.


membros/Miembros:


pedro jiménez,


pablo sanz de almoguera
,

juan gil
et

chiu longina
.


contidos/contenidos:
eventos, webs, proyectos,
netArt, audio copyleft, netLabels, soundscapes, netRadios, audio_comunidades.

 


artesonoro.org:
cluster de audio_pro[x]yectos.


miembros
actuales:


gaussian blog
[madrid-valencia],

dinamo radio
[cuenca],

arte sonoro [cuenca],
ondasonora radio [madrid],

sinsalradio
[vigo],

alg-a
[galicia],

mediateletipos
[4x],

resonancias [madrid]

 


Keywords:

*****************************************


alg-a, audio teletipos, media teletipos,
audioteletipos, mediateletipos, sinsalaudio, sinsalradio, arte sonoro,
arte sonoro españa, arte sonoro español, escena electronica española,
arte digital, antropologia del sonido, sound anthropology, arte radiofonico,
radio art, acousmatic music, acoustics, aesthetics, algorithmic composition,
algorithms, aliasing, ambient, arte sonoro, atmospheres, audio art,
background noise, buzz, cardioid microphones, clicks, clipping, computer
music, conceptual art, condenser microphones, consonance, copyleft,
crackles, databending, deep listening, delays, digital detritus, digital
music, digital samplers, dissonance, distortion, dsp, dubbing, early
electronic music, echo, effects, electrical hums, electro-acoustics,
electroacoustic, electronic art, electronic music, environments, eq,
experimental, experimental music, fan noise, feedback, field recordings,
foley, found sound, freeaudio, futurism, futurists, glitch, glitch sampling,
glitches, granular sounds, headphones, hiss, illbient, improvisation,
inference, infrasound, interference, interruption, isolation, laptop
musicians, latency, lockgroove, looping, lossy compression, maxmsp,
merz, microphones, microscopic music, microscopic sound, microsound,
microtonal, microwave, modern composition, multi-track, musick, musique
concrète, netaudio, netlabels, netradio, noise, noize, organic ambient,
organic sounds, particle music, performance, phonography, pink noise,
plunderphonics, pops, post-digital, post-idm, processed sound, pulses,
quantization noise, raw sound, record labels, repetition, resonance,
rhythm, rumbles, rustles, samplers, saturation, sequencers, serendipity,
silence, sinecore, skipping, softsynths, software, sound art, sound
cards, sound design, sound ecology, sound experiments, sound installation,
sound objects, sound pollution, sound sculpture, soundscapes, space,
sparkles, splicing, static, sui generis, synthesis, synthesizers, system
crashes, tape, tape collage, tape loops, tape machines, the art of noise,
theme and variation, tonal experiments, tube effects, turntablism, vocoders,
white noise, instalacion sonora, sound art, paisaje sonoro


*******************************************

Para sindicación de mediateletipos:


 

 


PROGRAMA:


  • Presentación mediateletipos.net [nuevo
    dominio] demo: publicación de 4 noticias en
    directo. videoconferencia con sevilla [pedro jiménez] y madrid [pablo
    sanz almoguera].


  • Presentación artesonoro.org [cluster
    de sonido] portal de proyectos en españa


  • Ponencia juan gil
    cuerpo y música [tesis dirigida por josé antonio sarmiento]

  • Ponencia chiu longina
    el sonido no tiene pilila. crítica feminista. sonido asexuado




  • txt_previo [en pdf]


*****************************************************************

  • Presentación mediateletipos.net
    [novo dominio] demo: publicación de 4 novas
    en directo. videoconferencia con sevilla [pedro jiménez] e madrid
    [pablo sanz almoguera].


  • Presentación artesonoro.org
    [cluster de son] portal de proxectos en españa


  • Ponencia juan gil
    corpo e música [tesis dirixida por josé antonio sarmiento]


  • Ponencia chiu longina
    o son non ten pilila. crítica feminista. son asexuado


 

 


16:00h-18:00h


Creación de interfaces de comunicación:
construcción de controladores midi, e conversores dixitales-analóxicos para
sensores.



Creación de interfaces
de comunicación: construcción de controladores midi y conversores digitales-analógicos
para sensores.



Foto: berio molina

 





Berio Molina
.

Alg-a.com


duración: 2 horas

Contido:
+ Mostra e descripción do microcontrolador Basic Stamp II.
+ Mostra e descripción de diversos sensores analóxicos-dixitais.

+ Mostra e descripción do cable e o protocolo midi e serie.
+ Mostra, descripción e exemplos de programación en Basic Stamp II.
+ Construcción de sinxelos circuitos en protoboard, integrando os sensores.
+ Comunicación dos circuitos co ordenador vía midi e serie.
+ Comunicación dos circuitos con software para a manipulación de video e
sonido. Interacción con éstos programas a través dos sensores. Programas:
PureData e Gem.
+ Mostra de traballos realizados baixo esta tecnoloxía:

Nice noise.
http://nice-noise.org/
,
Vaina Systems.


http://www.motorhueso.net/vainasystems/
,
Pinball.


http://www.tecn.upf.es/master/mad04/ ebaraut/proyecto.htm



Obxectivo:
+ Presentar unhas referencias básicas a modo de introducción, para que os
artistas interesados poidan desenrolalas pola súa conta.
+ Estimular a creación de interfaces para a comunicación coa máquina propia.
Válidas para a realización de performances, accións sonoras, concertos musicais,
danza interactiva, instalacións interactivas, etc...
+ Mostrar unha maneira económica de usar esta tecnoloxía.

****************************************************+



Contenido:
+ Muestra y descripción del microcontrolador Basic Stamp II.
+ Muestra y descripción de diversos sensores analógicos-digitales.

+ Muestra y descripción del cable y el protocolo midi y serie.
+ Muestra, descripción e ejemplos de programación en Basic Stamp II.
+ Construcción de sencillos circuitos en protoboard, integrando los sensores.
+ Comunicación de los circuitos con el ordenador vía midi y serie.
+ Comunicación de los circuítos con software para la manipulación de video
y sonido. Interacción con éstos programas a través de los sensores. Programas:
PureData y Gem.

+ Muestra de trabajos realizados con esta tecnología:
Nice noise.

http://nice-noise.org/
,
Vaina Systems.


http://www.motorhueso.net/vainasystems/
,
Pinball.

http://www.tecn.upf.es/master/mad04/ ebaraut/proyecto.htm


Objectivo:
+ Presentar unas referencias básicas a modo de introducción, para que los
artistas interesados puedan desarrollarlas por su cuenta.
+ Estimular la creación de interfaces para la comunicación con la máquina
propia. Válidas para la realización de performances, acciones sonoras, conciertos
musicales, danza interactiva, instalaciones interactivas, etc...
+ Mostrar una manera económica de usar esta tecnología.


 

 


18:00h-20:00h


Perrogato v.1.0. un software para o
tratamento de video en tempo real desenvolvido no entorno MAX.



Perrogato v.1.0. un software
para el tratamiento de video en tiempo real desarrollado en el entorno MAX.



Foto: miguel seoane





Miguel Seoane


duración: 2 horas

Contido:
PERROGATO v.1.0 é un software para o tratamento de video en tempo
real desenvolvido no entorno MAX.


Esencialmente consta de duas canles de video independientes (A e B). En
cada unha destes canles pódense cargar 5 clips de video e unha cámara, a
canle A tamen dispón dun xenerador de texturas.

En cada canle pódese controlar a velocidade, modo de loop, brillo, saturación,
contraste e algúns efectos de video.

A mestura das canles podese realizar por fundido ou por croma (clickase
a cor elexida para o croma directamente na imaxe que estea monitorizada
na canle A).
Tamen dispon dun “tap” para regular automáticamente o comenzo a tempo de
cada loop ou os cambios no xenerador de texturas (para utilizalo só hai
que percutir o tempo desexado na letra “z” do teclado do ordenador ou teclear
o tempo en milisegundos).


Os clip de video poden ser “disparados” sinxelamente, porque cada un está
asociado a unha tecla. Tampouco é complicado cargar novos clips sin necesidade
de colapsar o programa, simplemente se arrastra dende a carpeta que conteña
o video ata a vista previa do clip.

PERROGATO v.1.0 funciona en tempo real
con unha latencia imperceptible, é moi estable incluso despois de estar
funcionando a pleno rendemento durante muitas horas e ofrece un espectro
de posibilidades moi amplo para o vj.


**************************************************


Contenido:
PERROGATO v.1.0 es un software para el tratamiento de video en tiempo real
desarrollado en entorno MAX.

Esencialmente consta de dos canales de video independientes (A y B). En
cada uno de estos canales se pueden cargar 5 clips de video y una cámara,
el canal A también dispone de un generador de texturas.

En cada canal se puede controlar la velocidad, modo de loop, brillo, saturación,
contraste y algunos efectos de video.


La mezcla de los canales se puede realizar por fundido o por croma (se clikea
el color elegido para el croma directamente en la imagen que esté monitorizada
en el canal A).
También dispone de un “tap” para regular automáticamente el comienzo a tiempo
de cada loop o los cambios en el generador de texturas (para utilizarlo
solo hay que percutir el tiempo deseado en la letra “z” del teclado del
ordenador o teclear el tiempo en milisegundos).

Los clips de video pueden ser “disparados” sencillamente, porque cada uno
está asociado a una tecla. Tampoco es complicado cargar nuevos clips sin
necesidad de colapsar el programa, simplemente se arrastra desde la carpeta
que contenga el video hasta la vista previa del clip.

PERROGATO v.1.0 funciona en tiempo real con una latencia imperceptible,
es muy estable incluso después de estar funcionando a pleno rendimiento
durante muchas horas y ofrece un espectro de posibilidades muy amplio para
el vj.

 

 

 


20:00h-21:00h


Neno Escuro



Foto: neno escuro

 


Neno Escuro—>rafa
xaneiro

 

Artista audiovisual e músico, Santiago de Compostela.
Integrante de bandas relacionadas coa esfera pop da anterior década como
Tombstones ou Phil, it’s me, Rafa Xaneiro estivo sempre
ligado a proxectos de carácter moi variado en eidos como o teatro, a
música, a poesía, o audiovisual e outras formas de expresión artística.



O seu vencello á


Sala Nasa
de Compostela, importante
dinamizador da cultura alternativa e experimental do país, así como a
relación co grupo de teatro Chévere ou a Psicofónica de Conxo
e grupos diversos de poetas, permitíronlle desenvolver unha actividade
artística sempre guiada polo enfoque experimental onde se mesturan
óperas de peto (Resaca, para o Festival D’opera de Butxaca de
1996 en Barcelona), acción visual en directo (Órbita Mutante,
1999; Psicópolis, 2000), teatro experimental e multidisciplinar (Casa
Tomada
, 2000; Bicicleta dos recados, 2005), poesía en acción
(8.VI.04, Parque da Música de Compostela), recitais colectivos e
individuais, etc.



Actualmente, e desde hai tres anos, investiga no
contorno do audio electrónico e está vencellado ao colectivo


Alg-a
.


 




"A última vez que vin a Neno Escuro na Saladestar en Barcelona, fixo un concerto
donde se podían oir sonidos de referenciais significativas como o choro
dun bebé ou unha procesión de Semana Santa, manipulados e retorcidos para
alcanzar unha perversión acústica ambiental.
Unha posta en escena moi coidade que sume ó expectador nun entorno de tormentosa
ensoñación e ganas de matar a alguén."

 


Berio Molina



**************************************************


Artista audiovisual y músico, Santiago de Compostela.
Integrante de bandas relacionadas co
n
l
a esfera pop de
l
a anterior década
como Tombstones o Phil, it’s me, Rafa Xaneiro

ha estado siempre
ligado a pro
yectos
de carácter m
uy
variado en
terrenos
como
el
teatro,
la
música,
la
poesía,
el
audiovisual
y
otras formas de expresión artística.


Su vínculo a la



Sala Nasa
de Compostela, importante
dinamizador d
e
l
a
cultura alternativa

y
experimental d
el
país, así como
la
relación co
n
el
grupo de
teatro Chévere o

la
Psicofónica de Conxo

y
grupos diversos de poetas,

le permitieron
des
arrollar
una actividad artística s
iempre
guiada po
r el
enfoque experimental

donde
se
mezclan

óperas de peto (Resaca, para

el

Festival D’opera de Butxaca de 1996 en Barcelona), acción visual en
directo (Órbita Mutante, 1999; Psicópolis, 2000), teatro experimental
y
multidisciplinar (Casa Tomada, 2000; Bicicleta dos recados, 2005),
poesía en acción (8.VI.04, Parque da Música de Compostela), recita
les
colectivos
e
individua
les,
etc.

Actualmente,
y
desde ha
ce
tres a
ños,
investiga
en el
contorno d
el
audio electrónico

y
forma parte del
colectivo



Alg-a
.


 




"A última vez que vin a Neno Escuro na Saladestar en Barcelona, fixo un concerto
donde se podían oir sonidos de referenciais significativas como o choro
dun bebé ou unha procesión de Semana Santa, manipulados e retorcidos para
alcanzar unha perversión acústica ambiental.
Unha posta en escena moi coidade que sume ó expectador nun entorno de tormentosa
ensoñación e ganas de matar a alguén."

 


Berio Molina

 

 

 


21:00h-22:00h


Plumb and
plumber



Foto: plumb and
plumber

 
 



Plumb and plumber



Jesús Pazos,
alias Plumb and plumber é un músico vigués, experimentador da laptop music.
Utiliza sons atopados nos contenedores de basura, os recolle, os regraba,
os envolve en capa dixital e os volve a soltar cheos de nostalxia e evocación.
Tamén atópanse nos seus sons grabacións de guitarra feitas por el mesmo
que xeran melodías lonxanas, espacializadas no infinito, mentres na cercanía
oímos ruídos e erros dixitais.
Plumb and plumber ten editado recentemente o ep
Organic Feedback
no netlabel de

alg-a
, e no netlabel

Nishi e o ep Come
early go late en

alg-a
e

Nishi
 igualmente.

Tamén forma parte do seu proxecto alternativo Uveval
e
Anacrüsa.


***************************************************


Jesús
Pazos, alias Plumb and plumber es un músico vigués, experimentador de la
laptop music. Utiliza sonidos encontrados en contenedores de basura, los
recoge, los regraba, los envuelve en capa digital y los vuelve a soltar
llenos de nostalgia y evocación.

Tamén se encuentran en sus sonidos grabaciones de guitarra (tocada por el
mismo) que generan melodías lejanas, espacializadas en el infinito, mientras
en la cercanía oímos ruídos y errores digitales.
Plumb and plumber ha editado recientemente el ep Organic Feedback
en el netlabel de


alg-a
,,
y en el netlabel de


Nishi

y el ep Come early go late en


alg-a
,
e


Nishi

igualmente.
Tamén forma parte do seu proxecto alternativo Uveval e Anacrüsa.

 

 

 


22:00h-23:00h


****regueifa-laptop****



Foto: VII certamne
internacional de regueifas. ctv.es

 


 

 



Foto: laptopbattle.com

 



regueifa-laptop

 



Herdeira

das laptopbattles de Seattle [
laptopbattle.org],
a
regueifa_laptop
é unha adaptación de aquelas batallas á nosa cultura. Vamos a chamarlle
"dixitalización das regueifas", para entendernos.


A regueifa é literatura
oral, coma o hip-hop, o escritor Francisco Castro di

que "non hai
diferenza entre dous negros do Bronx batendo nun bidón de gas baleiro e
dúas señoras vacilonas dándolle ás latas de aceite Koipesol"
, ."Seica
é máis moderno ver a un tipo como Eminem poñendo a parir a Bush, que a dous
vellos regueifando ou desafiándose e, aproveitando que se poñen a caldo,
protestar contra Ence ou contra calquera outra cousa ou isto ou o outro"
.
Dende a idade media a regueifa foi utilizada para a protesta e a disidencia,
todos os micro-rituais conteñen unha gran carga política, de resistencia.

 

neste encontro alg-a
faremos unha laptop-regueifa para, xustamente, resistir.


*******************************************


Heredera
de las laptopbattles de Seattle [
laptopbattle.org],
la regueifa_laptop es una adaptación de aquellas batallas a nuestra cultura.
Vamos a llamarle "digitalización de las regueifas", para entendernos.


La regueifa es literatura oral, coma el hip-hop,
el escritor Francisco Castro dice

que "no hay diferencia entre dos negros
del Bronx golpeando nun bidón de gas vacío y dos señoras vacilonas dándole
a las latas de aceite Koipesol", ."Se que es más moderno ver a un tipo como
Eminem poniendo a parir a Bush, que a dos viejos regueifando o desafiándose
y, aprovechando que se ponen a caldo, protestar contra Ence o contra calquier
otra cosa o esto o lo otro". Desde la edad media la regueifa fue utilizada
para la protesta y la disidencia, todos los micro-rituales contienen una
gran carga política, de resistencia.

 

en este encontro alg-a
haremos una laptop-regueifa para, justamente, resistir.

 

 


reglas de xogo:


+++[uso de material] ---> os participantes
poden usar ata (1) soundcard e (1) controlador midi


+++[as loitas] ---> son escollidas ó azar entre
os participantes (muestreo aleatorio simple)


+++[duración das batallas] ---> 5 minutos.
a organización avisará 30 segundos antes.


+++[xurado] ---> haberá un xurado composto
por membros de sinsalaudio.


+++[resolución da batalla] ---> por eliminación.
na final o tempo de loita é de 10 min.

 



reglas de xogo:


+++[uso
del material]
---> los participantes pueden
usar (1) soundcard y (1) controlador midi


+++[las
luchas]
---> son escogidas al azar entre los
participantes (muestreo aleatorio simple)


+++[duración
de las batallas]
---> 5 minutos. la organización
avisará 30 segundos antes.


+++[jurado]
---> habrá un jurado compuesto por miembros
de sinsalaudio.


+++[resolución
de la batalla]
---> por eliminación. en la
final el tempo de lucha es de 10 min.

 

 

 

 

23:00h-24:00h


****laptop_jam****


Foto: alg-a. encontro_1

 


jam-session con
computadores portátiles. Aberto ó [al] público.


conc[i]erto en red-e
eléctrica

 


reglas de xogo:


+++[menos é máis] ---> o espectro sonoro é
moi limitado. reparto de frecuencias entre os participantes (ultragraves/graves/mediosgraves/medios-medios/medios-agudos/agudos/ultra-agudos)


+++[conéctate á consola de mixturas] ---> as
entradas a mesa son de jack mono estándar. Trae o teu cable minijack-stereo—>doble
jack-mono.

 


reglas de juego:


+++[menos
es más]
---> el espectro sonoro es muy limitado.
reparto de frecuencias entre los participantes (ultragraves/graves/mediosgraves/medios-medios/medios-agudos/agudos/ultra-agudos)


+++[conéctate
a la mesa de mezclas]
---> las entradas a la
mesa son de jack mono estándar. Trae tu cable minijack-stereo—>doble jack-mono.

 

 



Foto: laptopjam_sinsalaudio

 

 

 

 

en... SINSALaudio

Galerias Principe
22

Local 48, 36201
Vigo

tfno+fax: +34 986113800


info [at]
sinsalaudio.com

Enviar comentario .