Menos carros...territorio máis humano
venres, 27 de marzo do 2009, por Antía .

O funcionamento é singelo: para ver as viagens que se vam fazer, basta com fazer click no Almanaque. Desde aí, das-lhe a viagem que che interessa, e aí tes a info, contacto, ... Se fazedes click nos dias que estám cheios, vos podedes atopar com mais viagens das que aparecem na primeira vista. Também pode ser mais cómodo dar-lhe a "ver semana" no canto de "ver mes".
Para publicar as tuas viagens hai que registrar-se e iniciar a sessom (é de balde, por suposto; na pestanha "Entrar"). Depois, na mesma seçom de Almanaque, das-lhe a "Añadir evento", cumplimentas o formulário, e listo. Para facilitar as cousas a outrxs usuárixs:
- procura especificar as infos de gastos (compartidos, etc), estrada/autoestrada, horário de saida e chegada, paradas, nº de praças livres que tes no carro, e se tes espaço pra equipagem, etc.

- publica todas as viagens no dia que as fagas. Exemplo: aínda que ponhas que vas de fene a viveiro um dia e que voltas dous dias depois num post o 10 de dezembro, publica também no 12 de dezembro a viagem viveiro-fene.

- se nom se repite a viagem, na publicaçom deixa no calendário a mesma data com Data inicial e como Data final. Podes especificar as horas, em hora inicial e hora final se queres podes ponher a hora estimada de saida e a hora estimada de chegada (início e final da viagem). Também podes seleccionar a opçom pra nom indicar a hora.

- se se repite a viagem, tes que ponher: até a data na que se repite, e a frequência (selecionando os parámetros adecuados).Hai umhas categorias coas cidades assi mais grandes, pero bom, isso só serve para procurar as viagens por cidades. Aí indica-se a cidade de saida, ou se hai algumha dessas cidades perto, pode indicar-se também... Em princípio está pensado para viagens que saiam de galiza, dentro de galiza, ou que cheguem a galiza (pero vaia, se se escapa algo nom hai falho... mal que bem este é um país difuso, : ).
Como vedes nom é umha interfaz que poda ter muitíssimo uso de jeito funcional (se somos muitxs igual se começa a embarulhar, e tal). Mas pensamos em iniciar algo pequeno porque os grandes projectos adoitam rematar requerindo muito esforço e ao final pode que nem tenham uso: ficam como bonitas carcasas baleiras sem nada que as encha... Se vai tendo uso e se nos queda pequeno, já se buscaram jeitos de milhora-lo.
Qualquer dúvida consulta a Ajuda (podes ve-la numha pestanha quando publicas), ou escreve-nos ao: informacion@saramaganta.info
Já nom hai escusa para usar o carro coma um monopraça! : )
hala, viajade muito (pero olho co turismo, eh), difundide a ideia, e passade-o bem!

Menos carros...territorio máis humano
Enviar comentario
Categorías
Antía