Proxecto lab
mércores, 23 de agosto do 2006, por srpause.

Consulta e descarga o proxecto do laboratorio

Proxecto lab

proxecto lab Alg-a
(OpenDocument Text - 603.8 KB)
Enviar comentario
Comentarios
21 de setembro do 2006 16:32, por Roberto Abuín

Amigos de Alg-a, creo que é unha boa idea que tomedes un espacio para comezar a artellar un, supoño, laboratorio de experimentación tecnolóxica e artísitica, confluencias e invencións novas neses eidos. Dacordo con todo. Espero que maticedes máis os termos e xeitos, esperando que o proxecto se faga interconector con outros espacios de investigación non só peninsulares. O Cenart de México (na súa facción multimedia) está investigando en eidos realmente interesantes: dende a realidade aumentada até a interconexión de interfaz-sonido-mente. Espero que poidades abrir o voso campo conectivo co exterior peninsular, de verdade creo que aí empezaría unha xeira nova na evolución tecnolóxica do voso facer.

Ademais é obvio que o que facedes na web requiere dun espacio de experimentación física: unha localización dentro das novas xeografías emerxentes do mundo.

26 de outubro do 2006 15:28, por Gisela

Hola! La verdad que me asombro muchisimo la idea, me parecio original, buena, con mucha energia, creativa.. va!€ y algo que me gusta mucho es el pequeño toque de okupas... siempre me atrajo eso.
En Argentina habia una serie que se llamaba OKUPAS, y era un poco mostrar la cruda realidad que vive esa gente, las condiciones y a las cosas que se enfrenta. Pero tambien en el Cineclube Lumiere de VIGO, hace un mes pasaron una pelicula que se llamaba EL TAXISTA FUL, catalana. Algo similar, relacionado con los okupas, pero la historia es la ostia...

Pero naaa... me parece que gente como vosotros, haciendo estas cosillas, son muy buenas, aportan algo increible a la cultura, y el intercambio, eso que quedara en vosotros, pero dentro, muy dentro es alimento para el altruismo... y eso es lo que hace, la esencia de cada persona, y de que cada persona sea unica.

Bien, bravo por ustedes, los felicito.

Mañana viernes prometi darme una vuelta por alli. Ire a sacar fotos y compartir esto que han creado.

Felicitaciones nuevamente,
Gisela (alias 99)

10 de novembro do 2006 04:44

La verdad es que la idea no es nueva...por supuesto apoyo algo así, sin embargo creo que vuestra idea se queda más en lo estético y el postureo iconoclasta que en la verdadera intención de recuperar espacios abandonados. Dejaros de tanta foto grotesca y llevar a cabo campañas de denuncia y concienciación sobre la perdida del patrimonio arquitectónico engullido por la lengua de lava urbanizadora que asola nuestras ciudades....

12 de decembro do 2006 08:08, por vane

son un pouco torpe coa informatica e non consigo ver o documento sobre o lab ¿podese colgar en formato pdf? ou de q maneira podo acceder a él?

21 de xaneiro do 2007 13:18, por mbello

hola, eu tampouco podo abrilo documento, estaría ben telo en pdf, tendes esta opción aberta?

.