proxecto "alvanoto"
venres, 6 de outubro do 2006, por nela que.
categorías: Net audio

Onte descubrin a unha parella moi interesante dentro do campo esperimental que mistura o son electrónico co son acústico e imáxes...
Ryuichi Sakamoto e AlvaNoto " Conexións e colisións"

...Ryuichi Sakamoto, compositor tan impresionista como Erik Satie e tan experimental como Harold Budd,s. A electrónica minimalista de Alva Noto (Carstein Nicolai). O son transformado en imaxes en tempo real, mostrando na pantalla de plasma a metáfora física e psíquica do seu expectáculo... Nin unha sonrisa. Seica o xogo esté ahí: en exercer de máquinas engrasadísimas e precisas: mais humans que os humans (Blade Runner).

Sakamoto pianista japones, extrae sons do piano por procedementos pouco ortodoxos (golpeando as cordas, rascándoas...), pero en conxunto a sua relación con o instrumento é clásica e delicada, dotándoa de largos silencios.

Noto reinterpreta as veces o creado por Sakamoto, mentras que en outras o subraia, o arropa, sostén ou confronta. Os seus sons, os de Ryuichi ou ambos a vez, os traduce en imáxes, en unha hipnótica sinfonía de fractais e símbolos.

O encontro entre Sakamoto e Noto despide as veces un espíritu algo cartesiano, pero en conxunto mostra un vibrante diálogo, unha fructífera exploración...

* * * * * * * * * * * * * Rastermusic/noton é un colectivo de selos de música electrónica alemana. En 1999, os artistas da rastermusic e Noton.archiv für ton und nichtton xuntaronse en unha colaboración que uniu o deseño puro e artístico. Rastermusic foi fundado por Olaf Bender e Frank Bretschneider en 1996 en Chemnitz, Alemaña. O seu interése principal era dar a música electrónica mais minimalista e de estructuras repetitivas unha dimensión mais pop capaz de achegarlla ao público. As suas series sempre han contado con unha filosofía moi especifica sobre a música así como a composición e creación dos sons. Noton.archiv für ton und nichtton foi creado por Carlsten Nicolai mais ben como unha plataforma para proxectos conceptuais e experimentais nun campo mais amplo no que se inclúen diferentes disciplinas que van dende a música, a arte e a ciencia. En 1998, Bretschneider deixou o selo e Olaf foi dende entón responsable da rastermusic.
Noton.archiv für ton und nichtton foi fundado en Chemnitz, Alemania, en 1995 por Carsten Nicholai coma plataforma para proxectos conceptuais e experimentais no dominio da música e das artes visuais. No 2000, gañou a concesión de ouro de Nica Ars Electronica (Linz/Austria) na categoría da música dixital.
Hoxe, a raster-noton considerase un colectivo aberto os artistas que traballan nos multimedias, na periferia, entre o estallido, o arte e a ciencia.

“Olaf” vive e traballa coma músico independente e diseñador gráfico en Chemnitz.
“Carsten Nicolai” vive e traballa coma músico e artista independente en Berlín.
“Frank Bretschneider”; membro destacable do colectivo Raster-Noton, creou algúns dos traballos mais influentes da electrónica conceptual de finais dos noventa. O seu estilo microscópico, cheo de clicks and cuts,e erros dixitais premeditados, serviu de exemplo a moitos músicos que agóra editan os seus traballos influenciados por este artista. Publicou algúns traballos baixo o seu outro alias,""Komet"" e ten editado algunhas referencias en selos diversos:

http://www.12k.com/
http://www.mille-plateaux.net/
http://www.fallt.com/
http://www.underscan.de/
http://www.whatness.de/

http://www.raster-noton.de/

Raster-Noton, strasse 270, D-09116
Chemnitz de Limbacher
E-mail: office@raster-noton.de

Enviar comentario
Categorías
nela que